Hoe zit het bestelproces bij Aluscreen precies in elkaar?
– wij maken eerst een offerte op, op basis van de verkregen informatie
– na goedkeuring van de offerte, maken wij een proefdruk op. Dit is een pdf bestand, waarbij wij het te produceren eindproduct gaan visualiseren.
– jullie kijken de proefdruk grondig na, vragen wijzigingen, en keuren per mail goed voor productie
– zodra goedgekeurd, plannen wij de productie in
– de goederen worden zorgvuldig ingepakt, en verzonden of afgehaald.
Kan ik als doorverkoper jullie producten verkopen?
Ja. Jullie kunnen labels, plaatjes, gravures, frontfolies, … bij ons aankopen, en doorverkopen aan jullie eindklant. Jullie kunnen dit combineren met eigen producten, om op deze manier een heel breed gamma aan te bieden aan de klant.
Wij werken in vertrouwen, en behandelen alle informatie die jullie ons bezorgen confidentieel.
De pakjes kunnen onder white-label verzonden worden (geen verwijzing naar Aluscreen), of kunnen naar jullie verzonden worden.
We bieden jullie een gratis pakket met gepersonaliseerde stalen aan, met jullie logo en gegevens er op, zodat jullie de producten kunnen voorstellen aan jullie klanten.
Kan ik een afwijkend afleveradres aangeven?
Ja. Bezorg ons het leveradres door het document in de link in te vullen, of door een mail te sturen.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, dat kan zeker. Echter een bestelling plaats je het vlotst door het sturen van een e-mail naar aluscreen@aluscreen.be
Hoe plaats ik een order?
Een bestelling plaats je het vlotst door het sturen van een e-mail naar aluscreen@aluscreen.be
Hoe annuleer ik een order?
Neem contact op via e-mail of telefoon. Is uw bestelling al in productie of werden er al ontwerpkosten gemaakt, dan worden de reeds gemaakte kosten in rekening gebracht.
Samenwerken?
Zowel qua techniek, materiaal als ontwerp gaan we op zoek naar de beste oplossing om je doelstellingen te bereiken.